8/22/09

selamat berpose

hari nie da masuk 2 hari berpose so tnggal ag 28 hari untuk kita beraya..benda2 cam nie mgigatkan aku masa bebudak dulu aku slalu kira bila la nk raya. Tapi yang plg dinantikan time dak2 kcik dulu x len x bkn mstila duit raya.. X taula korg sume cne tp aku mse kcik dulu duit raya parents aku bagi ikut bape ari aku pose..so kalo nk full ape ag pose pnuh ler... Tapi kekadang tu ade gak aku tersangkut ngn hasutan adik aku nie, yela time kcik2 kan..ade skali 2 time da tagah 20 hari pose jap ag adik aku nie x pose pastu makan lak depan aku padaha MAGGI jer..huhu owg melayu kata REZEKI JGN DITOLAK aku pun ape ag bantai la skali MAGGI tu ngn die...hehe tapi tu sume mse kcik2 jer...Bila da besar nie x pose tu mcm segan jer..agypun berpose tu kan wajib..aku arapkan pose aku thn nie abis la INSYALLAH same jgak ngn korang yer...so SELAMAT BERPUASA..
p/s:bukan sekadar menahan lapar tapi jaga mata,hati hidung dan semua anggota badan
"renung-renungkan dan selamat beramal"

No comments:

Post a Comment