10/3/10

LAMPU MENYALA



Genre:Ikut suka la...

Satu ari ngh kije mak aku call,"Farid kete ayah rosak ag",benda tu da biasa sg sampai aku pun tak igt 
bape kali masuk bengkel.

So balik tu aku tanya ayah aku knapa plak kali ini?ape prob nye?.So ayah aku ckp la pagi tadi die g bsuh keta kat kedai.

Ayah aku pun memulakan cerita:

Dia kata dia hari ni ntah nape ntah terlebih rajin,terlebih semangat dan terlebih segala-galanya dia mtk tukang cuci tu cuci sklai enjin kete da alang2 basuh tu katanye.Yang tukang cuci tu pun apa ag bukak bonet enjin sembur je laju2.

Sesudah abis basuh tu ayah aku da bayar n mase nk balik tu tetibe ade 'lampu merah' menyala kat meter kete.
Ayah aku tanya kat tukang cuci tu nape lampu menyala nie? Selamba je tukang cuci tu pegi kat depan keta dia kate "tak de bos,lampu x menyala pun". Ayah aku maksud kan lampu kat dalam keta bukan lampu depan tu...huhu.Adoi(",)


No comments:

Post a Comment