10/29/09

ADOI

first paper aku bermula pada 28/10/09
masuk ngn confident ke dalam dewan
tak sempat nk bkak
apok da mula bersuara "wei ni ape wei?"
adoi benda cmnie aku x suke nie

aku ilek kan dgn berdoa byk2
*mcm2 doa kua(termasuk doa mkn)
then aku bkak paper
soalan part a..bley la
masuk part b...
soalan 1...bleyla
soalan2...bley ag nie
soalan 3...igt cket2 nie
soalan 4....adoi ape nie
soalan 5....arghhh...
soalan 6...(a) je (b) hentam sudey
soalan 7...same pegi die ngn soalan 6

cane nie...amik decison yg mana bley buat
part a kompom tapi die tricky soalan lak
part b jawab 4 soalan emhh 1,2,3,and....6 lah
tgah seronok nk jwab adoi hujan kat lua

takpe ilek kan
tiba2 ade air jatuh
eyh ni bukan dlm dewan ke??
x pela pedulik kan
tetibe pap...amoi makin besar titisan nie
 rupenye bocor daa..

xley jadi agkt tgn trus tkar tmpat
buat sampai abis tapi...
byk aku terlupa...sedey tol :(

No comments:

Post a Comment