10/15/09

hari kepenatan

semalam 14/10/09
(10.30 mlm)berjaga menikmati milo ais
dan tangan memulakan penaipan kerja
Strategic Management
(11.30mlm) bley ke abis nie perasaan tertanya2
YM ngn Aku: ko xnk bt kat umah aku ke?
Apok:ntah ar cam mls grak.
adoi bt jela keje nie sndiri.
Banat dan Labu tanya mana2 yg bley dibantu
(12.55mlm) Siot miot rasa cam lapa lak.
kua dulu la tapau nasi sama milo ais ag.
Jumpa apok dalam perjalanan.
Menuju tempat yang sama Saufi Hanim.
hari ini 15/10/09
(2.30 pagi) Mata sudah mula jatuh menyebah bumi
Btol2 da nantuk.
Keje masih banyak.Print pun blom
Sempat tai kene cepat.
(3.30 pagi) Betukar tukar kerja guna YM.
Sambil berborak ngn YM.
Da mula rasa nantuk sgt.
Pagi pukul 8 ade present for RE.
(4.45pagi) Da di pengakhiran kerja.
Dan...dan...dan..fuhh selesai kerja
Masa tuk print
(5.20pagi) Labu mula bersuara
Labu: Xyah tido nanti ko berat nk mgn
Aku: Ok.
(5.30pagi) Turun ke bawah nk ambik air sembahyang
Pulus tgah tido di bawah.
Bestnya tgk pulus tito.
Cuba rase gak la nikmat pulus rasa
(tito sebelah pulus)
Labu trun dan bersuara
Labu:Kata xnk tito
Aku: K aku nk amik air sembahyang
(5.45pagi) Labu masih berbicara ngn Banat
(di bilik sebelah)
Melihatkan tilam yang kesayuan tanpa tuannya
Baiklah aku akan menemani kau.
Sehinggalah 7.30 pagi.
Bersiap pergi ke kelas.
"Penat sungguh"
*Labu,Banat dan Pulus
(sahabatku di umah sewaku)

No comments:

Post a Comment